Söta, självständiga barn..


'Börja gå till skolan så kommer mamma efter'
2 meter senare hann jag upp och se så ansvarstagande de är: De håller varandra i handen.. Ahhh mina söta UNDERBARA barn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar