Inte redan..


Så killen har gillat dottern i många år, men aldrig fått någon respons. Men skam den som ger sig, den som väntar på nåt gott, tja tror ni fattar.,,

4 kommentarer:

  1. Dessa 4:a sista fotona blev verkligen kanon bra. Frågan är vad det var på det sista fotot?

    SvaraRadera
  2. Va, ser ni inte, det är min kära dotter som pussar sin "pojkvän" på munnen...
    (Sorry, jag har förmåga att skaffa mig urkassa mobiler utan blixt, ska skärpa mig;))

    SvaraRadera
  3. vem är pojkvännen?

    SvaraRadera
  4. Vill inte nämna namn här, men ring mig så får du veta;)

    SvaraRadera