Till frukost..


I dag så serveras fruktsallad med nygräddade bullar o nylagat kaffe till en morgontidning som längtar efter att bli läst och allt detta med bakgrundsmusik av INGET!!
Ps... Dvs barnen är hos sin morfar;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar