Supermom?


Kanske borde skippa yrkeslivet, skaffa 10 barn till o satsa på att bli housewife? Aldrig i livet, men visst njuter jag av att ha många barn omkring mig som sen tycker att jag gör världens godaste pannkakor och dessutom blir överimpade när jag flippar de i luften..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar