
All världens musik i min dator...
Just nu- En riktigt bra svensk hiphop-klassiker, grym video: Rulla med oss!
Brorsan o siamesen, jag bara säger: Mondeo ST 2000, autobahn & Lübeck 1999...
Det var tider det....
Jaha då fastnade jag i träsket trots allt..... Okej, jag är en lite över 30-års 2 barns mamma boendes i vad jag kallar en förort o är svag för psykiatrin... Thats it!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar