Avslutning med årets första julbord..


Vilken tur och jag som älskar julmat (eller inte)....

Kvällen var i övrigt väldigt lyckad och min bordsherre var han som fick årets HCP-utmärkelse i kommunen. En mycket trevlig man med skön humor trots åldern;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar