La familia..

Årets sista familje-middag förlades hos min bror istället för på en restaurang och då jag hade barnen så passade ju detta perfekt...
Ett glas rött tackar man ju inte nej till..
Lilla gumman har hittat sin favoritspot: den enorma fönsterkarmen..


My precious, soon to be mine...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar