En tur i skogen?

Dottern älskar ju att rida, det är ju ingen hemlighet, men denna lördagsmorgon så valde sonen också att följa med för en tur i skogen...
Nu märks det att dottern har ridit några gånger för hon har fått in handgreppet....

....och klarar av att rida själv... (skrivet av en mycket stolt mor!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar