Sista dagen...

Äter ännu en gång frukost på mitt favvo-ställe inför sista dagen på hot & våld kursen jag går... Snart är jag redo att facea våldsbenägna patienter. Lucky me!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar