Rätt fokus!

Att lämna ungarna på dagis & skola utan stress för att sedan bege mig till vår allas favoritresaurang och äta pannkakor och dricka caffe latte och läsa tidningen i lugn och ro är ett av de bästa sätten att starta dagen på. Tycker att det borde införas som en regel för småbarnsföräldrar minst 1 gång i månaden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar