Den började med att kollegan kom förbi jobbet med sin 7 mån bebis som är i den bästa bebis-åldern någonsin: oftast så kan de inte krypa utan bara sitter där man satt de och skrattar åt allt...
Uppdateringarnas Konung...
-
Och med det vill jag säga ett BESTÄMT njae :-)
Det är väl inte det att jag inte har något att säga eller vis, det är bara
det att jag prioriterar tydlige...
12 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar