Sex in the forrest?

Bytte bort kidsen mot väninnan och drog iväg med en klingande påse till stugan och då vädret var ok så passade vi på att njuta av det genom att dra ut bordet i solen och slappa lite..
När klockan slagit "helt ok för en öl" så var det just precis vad vi gjorde- tog en kall öl..
Och lagom till att maten var klar så gassade solen på rejält (och även vi;))...
Ordentliga tjejer som vi är så dukade vi fint och åt lyxig mat medan samtalsämnet förfall sig till gamla tider...
Mer njutning...
Och till slut så åkte solen, vinet och håret ner och hela kvällen blev en nostalgi tripp på både gott och ont och avslutades i samma säng med varsin aftonbladets skvallerblaska i handen, precis som ett gift gammalt par;)..
Tack för denna kväll, min underbara kollega/vän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar