Återförening..

Och så fick man äntligen få träffat sina gamla klasskamrater igen och då det var ett bra tag sen så började vi med update-rundan..
Tyvärr så jobbade jag tidigt dagen efter så kvällen blev kort, men intensiv och som man säger: " Underbart är kort..";)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar