Jaha då fastnade jag i träsket trots allt.....
Okej, jag är en lite över 30-års 2 barns mamma boendes i vad jag kallar en förort o är svag för psykiatrin... Thats it!
Stora tjejen...
Dottern blir bara duktigare och duktigare på att rida och eftersom hon gör så stora framsteg, så fick hon en kask* i förra veckan. Snacka om att hon ser proffsig ut!!
Uppdateringarnas Konung...
-
Och med det vill jag säga ett BESTÄMT njae :-)
Det är väl inte det att jag inte har något att säga eller vis, det är bara
det att jag prioriterar tydlige...
Tummen mitt i handen
-
Tummen sitter som tur är inte helt centrerad mitt i handen. Men kanske inte
så långt därifrån. Som tur är har man en spelande tränare med i teamet. Bra
att...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar