Stora tjejen...

Dottern blir bara duktigare och duktigare på att rida och eftersom hon gör så stora framsteg, så fick hon en kask* i förra veckan.
Snacka om att hon ser proffsig ut!!

*= "dressyr"-ridhjälm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar