Nöden har ingen lag..

Mådde inte så bra och gav snabbt upp och packade ungar, hund och tillbehör i bilen och for ut till stugan där barnens käre morfar fanns och kunde roa dem medan deras mamma så klen, så klen, kryade på sig. Men först frukost!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar