När man ändå håller på..

Och när man ändå har det så bra så kan man lika väl fortsätta. Först en lång-lunch i solen och sen en after-öl i skuggan (och inte vilket öl som helst: TUBORG!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar