300% i vinst?

Så sitter vi på en fransk restaurang & min inte alls märkvärdiga bror beställer in hårdkokta ägg med majonnäs som förrätt....

Här är ett bevis på hur mycket ägarna tar i vinst för sina rätter; Äggen kostar ca 1, 50 kr per styck, majon med lite dijonsenap i max 3 spänn, totalt 6 kr MAX och vad kostade den på menyn? 35 kr!!

Sjukt, men mycket gott, sa min bror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar